Μη ζητάς συνέχεια συγγνώμη

14
Sep

Ως επαγγελματίας δεν μπορεί να είσαι τόσο συχνά λάθος. Επαγγελματίας σημαίνει ότι κάποιος κάνει τη δουλειά που εκπαιδεύτηκε να κάνει, και την κάνει με άποψη. Αυτή η άποψη δημιουργεί και το δυνατό του brand. Μάλλον δεν το δημιουργεί μόνο. Είναι το δυνατό του personal brand. Αν βρίσκεις ότι ζητάς συνέχεια συγγνώμη τρία πράγματα συμβαίνουν: είτε προσπαθείς να αρέσεις σε όλο τον κόσμο και να ευχαριστήσεις τους πάντεςείτε πιστεύεις ότι, ως επαγγελματία, σε συμβουλεύονται όχι για την άποψή σου αλλά για να επιβεβαιώσεις την άποψη τους και επομένως αν δεν συμφωνείτε, ζητάς συγγνώμηείτε ...

Από τη δουλειά στην εργασία

27
May

Όλοι ξεκινάμε από τη Δουλειά. Αυτό είναι το πρώτο σκαλί:  δουλεύουμε καθημερινά για να εξασφαλίσουμε τα χρήματα που χρειαζόμαστε για να καλύψουμε τις ανάγκες μας. Η δουλειά σε αυτό το σκαλί είναι αναγκαιότητα.Πολλοί άνθρωποι μετά από κάποιο διάστημα και κυρίως μετά από σκέψη, θα ξεπεράσουν το σκαλί αυτό . Η δουλειά θα γίνει Καριέρα. Μέσα από την καθημερινότητα στη δουλειά, μέσα από τις συναντήσεις, τα ραντεβού, τον αυξημένο μισθό, θα νιώσουν ότι αξίζουν. Θα αισθανθούν σημαντικοί επειδή παίρνουν από τη δουλειά τους κάτι παραπάνω από χρήματα. Παίρνουν φήμη, παίρνουν προσοχή, παίρνουν θετικά...

Ο σκοπός της ζωής είναι ίδιος για όλους

17
Mar

Ο πραγματικός σκοπός στη ζωή είναι μόνο ένας: να βοηθάμε τους ανθρώπους δίπλα μας αξιοποιώντας το μεγαλύτερο ταλέντο μας για να το κάνουμε.  Όπως λέει και ο Deepak Chopra όταν "ανακατέψουμε το ταλέντο μας με την υπηρεσία τότε αισθανόμαστε μια απίστευτη εμπειρία ψυχικής ανάτασης και έκστασης και τότε βιώνουμε πραγματικά τον απόλυτο Σκοπό".Επομένως και στην εργασία, δεν έχει σημασία να βρούμε ποιος είναι ο Σκοπός μας: ο σκοπός μας είναι γνωστός. Είναι η βοήθεια προς τους ανθρώπους. Αυτό που έχει σημασία είναι το "πώς" και το "τι". Για παράδειγμα:Πώς μπορώ να βοηθήσω τους ανθρώπους στο ...

"What the heart knows today, the head will understand tomorrow" James Stephens

25
Oct

Τίποτα δε μας ενώνει περισσότερο από τα συναισθήματα. Όλοι μας δημιουργούμε συναισθήματα ακόμα και στον εαυτό μας: νιώθουμε περήφανοι, απογοητευμένοι, ικανοποιημένοι, χαρούμενοι. Για αυτά που καταφέρνουμε ή για αυτά που δεν καταφέρνουμε.Όταν είμαστε ευθυγραμμισμένοι με τον πραγματικό σκοπό της δουλειάς μας, γνωρίζουμε ακριβώς τι έχουμε να προσφέρουμε, δεν υποκρινόμαστε και εντείνουμε το ήδη υπάρχον συναίσθημα των γύρω μας. Επιβεβαιώνουμε δηλαδή αυτό που η καρδιά τους νιώθει για εμάς, πριν το σκεφτούν καλά- καλά.Σε αυτό έγκειται η πραγματική αξία του να είναι κανείς αυθεντικός στη δουλειά:...

“You were born an original, do not die a copy”, John Mason

20
Oct

-«Ποια είναι η μεγαλύτερή σας αδυναμία;» -«Είμαι τελειομανής»-«…..»Πολλοί recruiters και εργοδότες θα προτιμούσαν να ακούσουν «Δεν έχω καμία αδυναμία, είμαι τέλειος/α» .Τουλάχιστον έτσι, θα διαφαινόταν ένας δυναμισμός και μια διάθεση διαφοροποίησης από τα τετριμμένα.Σε μια συνέντευξη, οι απαντήσεις δεν είναι standard. Γενικότερα, στη δουλειά και στην καθημερινότητά μας- το γνωρίζετε καλά- λίγα πράγματα είναι standard, αναμενόμενα και σταθερά.Το μόνο standard που χρειάζεται, είναι να είστε ευθυγραμμισμένοι με το personal brand σας.  Αν λοιπόν αυτό που σας χαρακτηρίζει είναι «Δημι...

EVERYTHING YOU NEED

enjoywork services

ENJOY READING

Book

Το Μάιο του 2013 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της Μαρίνας Βογοπούλου εμπνευσμένο από τη δουλειά της ως διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού και με σκοπό να βοηθήσει πρακτικά κάθε νέο εργαζόμενο. Θα το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία και online εδω.

enjoywork IN THE NEWS

enjoywork our REFERENCES