Μη ζητάς συνέχεια συγγνώμη

Μη ζητάς συνέχεια συγγνώμη

13
Sep
Ως επαγγελματίας δεν μπορεί να είσαι τόσο συχνά λάθος. 

Επαγγελματίας σημαίνει ότι κάποιος κάνει τη δουλειά που εκπαιδεύτηκε να κάνει, και την κάνει με άποψη. Αυτή η άποψη δημιουργεί και το δυνατό του brand. Μάλλον δεν το δημιουργεί μόνο. Είναι το δυνατό του personal brand. 


Αν βρίσκεις ότι ζητάς συνέχεια συγγνώμη τρία πράγματα συμβαίνουν: 

  1. είτε προσπαθείς να αρέσεις σε όλο τον κόσμο και να ευχαριστήσεις τους πάντες
  2. είτε πιστεύεις ότι, ως επαγγελματία, σε συμβουλεύονται όχι για την άποψή σου αλλά για να επιβεβαιώσεις την άποψη τους και επομένως αν δεν συμφωνείτε, ζητάς συγγνώμη
  3. είτε κάνεις συνέχεια λάθη σε ότι αφορά συμπεριφορές ή πρακτικές

Όποιο από τα 3 κι αν συμβαίνει, η συνεχής "συγγνώμη" δε βοηθάει. Αντίθετα καταστρέφει το καλό όνομα που προσπαθείς με τόσο κόπο να φτιάξεις. Γι' αυτό μη ζητάς συγγνώμη τόσο συχνά. Ζήτα όταν έχει πραγματική ουσία και αξία. Οι άνθρωποι χαίρονται και εκτιμούν το να παραδεχτεί κανείς το λάθος του και να ζητήσει συγγνώμη, όταν αυτό δεν είναι συνήθεια. 


Δε θέλεις να είσαι ένας επαγγελματία που θα γίνει γνωστός για τα λάθη του. Ακόμα κι αν ζητάει συγγνώμη. Δε θέλεις να είσαι ένας επαγγελματίας που έχει φτάσει να ζητάει συγγνώμη για τα λάθη που κάνουν οι άλλοι. 


Θέλεις να υπερασπίζεσαι την αξία σου. Τις απόψεις σου. Τα πιστεύω σου. Θέλεις να δίνεις προσοχή στις κινήσεις σου. Να είσαι οργανωμένος και προσεκτικός. Κι αν γίνει κανένα λάθος, καμιά φορά, άνθρωποι είμαστε, ζήτα ειλικρινά συγγνώμη. 


Και μέσα σε όλα αυτά, μην ξεχνάς: enjoy work.





Επιστροφή στα άρθρα.
Αποστολή σε email.
EVERYTHING YOU NEED

enjoywork services

ENJOY READING

Book

Το Μάιο του 2013 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της Μαρίνας Βογοπούλου εμπνευσμένο από τη δουλειά της ως διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού και με σκοπό να βοηθήσει πρακτικά κάθε νέο εργαζόμενο. Θα το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία και online εδω.

enjoywork IN THE NEWS

enjoywork our REFERENCES